...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
Завтра ОН. Долгожданный день Hallowean-а...

А я не буду нигде.

В нашей школе подобные вечеринки не првоядятся.

Праздновать с этими идиотами, с которыми я учусь, я не собираюсь.

Полуночница не придёт стопроцентно, я это отлично понимаю. Хотя хотела её спросить - но нет, у неё нет времени разговаривать.

Единственная знакомая, с которой бы получился какой-нибудь празлник, приехать не может.

А больше у меня и нет никого...



Я прожила на земле всё-таки не один год! Я училась в школе, в музыкальной школе, сидела часами в сети, жила в жилом доме с кучей соседей...

И МНЕ НЕКОГО ДАЖЕ ПОЗВАТЬ НА МОЙ САМЫЙ ЛЮББИМЫЙ ПРАЗДНИК!!!!!!



Все - подонки.



:night:

Вопрос: И что мне делать?
1. Сидеть дома с зажжённой тыквой и умирать от тоски. 
2  (66.67%)
2. Умирать от тоски просто так. 
0  (0%)
3. другое(в комментариях) 
1  (33.33%)
Всего:   3

@музыка: в голове КИНО "Попробуй спеть вместе со мной"

@настроение: а те, кто слаб, живут из запоя в запой. Кричат "Нам не дали петь!" Кричат "Попробуй тут спой!" Мы идём. Мы сильны и бодры. Замёрзшие пальцы ломают спички, от которых зажгутся костры...

Комментарии
11.11.2004 в 16:01

В наших річках може не стати риби, а русалки в них будуть завжди (c)
Ти ж не треба вмирати. В тебе такий цікавий щоденник. Ну - не варто вмирати. :)
11.11.2004 в 17:04

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
Altyncec Правда? Дійно цікавий?

Не чекала...

Ну дякую...

До речі, писати своєю рідною російською чи ти україномовна?
11.11.2004 в 17:14

В наших річках може не стати риби, а русалки в них будуть завжди (c)
Алина И.

Правда? Дійно цікавий?

Мені справді подобається. Ну, я в цій справі недосвідчена, тобто я мало чиї щоденники бачила, але твій - приємно читати.

До речі, писати своєю рідною російською чи ти україномовна?

А, просто у тебе в Києві рідна мова російська... Я її розумію, звичайно, просто не хочу робити помилки. Не знаю, чи я маю в такій ситуації право будь-що вимагати :) Але так, в цьому сенсі я швидше україномовна.
11.11.2004 в 17:34

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
Altyncec Та я вже зрозуміла. Нічого! Я не дуже цікавлюся поняттями "рідна мова". Не розумію, чого всі люди не розмовляють однією якоюсь мовою?

Люблю і російську, і українську. Просто думаю російською, тому... Але, як я вже наголошувала - мені не важко спілкуватися з тобою українською мовою.

ДО речі, звідки ти? Я так розумію, з якоїсь області?
11.11.2004 в 18:12

В наших річках може не стати риби, а русалки в них будуть завжди (c)
Я зараз в Києві, як ти теж вже, мабуть, зрозуміла :) Приїхала навчатися... а оригінально - ні, не з області :)
11.11.2004 в 18:14

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
Altyncec Одже, з заходу? Я і питаю оригінально. Зараз зникаю, до речі!
11.11.2004 в 18:28

В наших річках може не стати риби, а русалки в них будуть завжди (c)
Алина И.

Ні, є такий інший напрям: південь. А на Заході - там скрізь області, а на Півдні є такий адміністративний item, що не область :)

Знаю, що це досить дивно, бо про Крим кажуть як про зовсім російськомовний, а я, що там сімнадцять років, не рахуючи подорожей, прожила, навіть не навчилася писати російською правильно. Просто батько, від якого я вивчала українську, він справді із Заходу... :)

Бувай. Сподіваюсь, ще незабаром побачимось. Не знаю, чесно, як скоро я тут буду, але теперь в мене вже є такий великий стимул: спілкування з тобою :)
11.11.2004 в 23:43

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
Altyncec Дякую за стимул... :)

А саме звідки з Криму?
23.11.2004 в 22:56

В наших річках може не стати риби, а русалки в них будуть завжди (c)
Алина И.

А знаєш, що в оригіналі стимул - це така річ, що за неї якось дякувати.... :)

Сімферополь :)
24.11.2004 в 16:16

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
Altyncec А, ну тоді все зрозуміло... Знаю я ваше місто...



А про стимул я знаю, але, так як ти мене не дуже добре знаєш, пояснюю - я завжди дякую не за те, що треба, а розмовляю так, що мене ніхто зрозуміти не може... :)
19.12.2004 в 13:12

В наших річках може не стати риби, а русалки в них будуть завжди (c)
Знаю я ваше місто

ти там була? і як вражіння?

ніхто зрозуміти не може

я спробую, гаразд?
19.12.2004 в 16:00

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
Altyncec ти там була? і як вражіння?

Була я там не дуже багато, може, десь із півгодини :) , але проїзжала по Сімферополю (тобто по трасі "Сімферополь - Ялта"...).

я спробую, гаразд? Звичайно, спробуй! Може, тобі й вдасться...
24.12.2004 в 15:28

В наших річках може не стати риби, а русалки в них будуть завжди (c)
Summer_s Dawn

Ага - зрозуміло.

Знаєш, щось у мене не дуже розвинений містечковий патріотизм.
24.12.2004 в 16:59

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
Altyncec А в мене взагалі ніякого патріотизму нема...
11.01.2005 в 22:22

В наших річках може не стати риби, а русалки в них будуть завжди (c)
Summer_s Dawn

Ні, чого-чого, а патріотизму в мене вистачає. Є ж стільки прекрасно тут і скрізь, що дозволяє триматися десь між гордістю і погордою.
12.01.2005 в 05:02

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
Altyncec А я безпатріотична... Для мене країна - це територія, яка відділилася від іншого світу... Я взагалі космополіт... :)
15.01.2005 в 21:26

В наших річках може не стати риби, а русалки в них будуть завжди (c)
Summer_s Dawn

Патріотизм не є так обов’язково відмовою від космополітизму. Скоріше це відмова від погляду, що добре лише з іншого боку паркана=державного кордону
15.01.2005 в 21:28

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
Altyncec Ну я розумію... якщо міряти на міста, я патріотка... Взагалі вважаю, що Києву знову потрібно Магдебурзьке право...
20.01.2005 в 14:12

В наших річках може не стати риби, а русалки в них будуть завжди (c)
Summer_s Dawn

Та він і так місто особливого значення... Куди ще більше прав?
20.01.2005 в 15:52

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
Altyncec Не знаю. Просто мені якось не подоається, що стоиця Київської Русі, ТАКЕ місто, стало усього лише столицею "молодого энергичного государства"... Ну Київ - не українське місто і не російське. Він КИЇВ.
02.03.2005 в 18:08

В наших річках може не стати риби, а русалки в них будуть завжди (c)
Summer_s Dawn

На жаль, питома вага мого перебування тут протягом усього життя надто мала, щоб знати щось таке особливе про це місто, зумовлене лише особистими вражіннями і не зіпсоване стереотипізацію відстані.
02.03.2005 в 21:56

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
Altyncec На жаль...

Мабуть, я все ж таки люблю Київ більш за усі міста світу. Такий вже він... А особливо - площу Слави і усе, що її очолює...



До речі! Коли тебе, нарешті, в гості чекати?

Расширенная форма

Редактировать

Подписаться на новые комментарии